*

Hej, typ ja..

Tiden rinner lix bara iväg, sist när ja kollade bakom mig axel så grät ja över att min mamma inte stog där, idag så finns hon där lite iaf. Jag kommer alltid sakna tiderna då man va "yngre" och bodde hemma. Det va då ens "riktiga" familj va där
det va då alla fanns där. men idag?
Sist ja hörde så log du?
Men gör du det verkligen, när det är högtider oh ja inte är där?
Tror inte det va.. eller?
Jag mår super, jag har det bäst. Men när det börjar närma sig olika högtider så gör det ont, så sjukt jävla ont.
Gråta kommer aldrig göra saken bättre, men vad fan ska man göra..?
2 år.. 2 fkn år utan dej, jag Saknar dej så det gör ont. Du stog mig såå nära, var är du nu?
Ja fan inte här iaf..
Lena Anette Sandvall, Mammi
Utan dej.. Livet kommer alldrig bli detsamma igen..


<3


Misstagen gjorde mig till en bättre människa med mer skinn på näsan..

Idag bor ja på helt annan ort, 93 mil hemmifrån.. O-M-G så långt tänker många, men helt ärligt det är såå skönt.
Här känner ja ingen, här kan ja vända blad. Lära känna nytt folk.. Här är mitt hem, här hör jag hemma..
Jag kan inte sätta fingert på det, men ja har nog aldrig under mina 17 snart 18 år mått så här bra.

Här kan jag andas ut,


Peas out*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0