*

än en gång så sitter jag här..

Nu måste ja skriva av mig om alla tankar, ni får tycka vad fan ni vill om mig, men vet ni? i dont care.. Jag svart målar ingen av min feräldrar, detta är hur jag har upplevt allt under min tid hemma..  


iaf..

Igentligen var ska ja börja, jag har tur att ja sitter var ja sitter idag. jag hade inte orkat vara där nere. Allt är bara så sjukt igentligen.. Sitter är och lyssnar på Eminem oh kom på mig sj att när ja bodde hemma (mamma) så satt ja alltid och lyssna på han, Det var innan allt sket sig hemma. Relationerna gick snett bråken blev värre. Jag säger inte att ja är ngt underbarn för det är ja verkligen inte.. alla tånåringar har sina ryck även om mina va hemska i bland..

Idag snart 2 år senare är ja en mer mogen tjej som ser tillbaka på allt och kan inte mer än bara skratta, varför man inte lyssna på mamma..

Men men.. Jag har genom gått ett helt helvete i ex antal år, Idag står min sis på samma plats.
Jag älskar min tweenie över allt annat, Vi är stolta warriors babe. hur kan man sätta men för livet på små barn, ja känner min sis som mig sj, jag sitter 93 mil i från henne men nock fan kan ja höra att ngt är fel, varför vill hon inte prata..? -Svar: jo du  har förstört hennes tilllit till mig är du säger så som du säger..
Livet är en kamp, visst jag vet men skada inte min flicka du sitter i rätt hård knipa, fattar du inte, ser du inte? att du förstör henne? :O O-M-G säger ja bara.. ngt är kraftigt fel, du har inte funderat på attkolla upp det huvet? lix fall et är ngt som fattas?

Du har behandlat mig som skit i flera år, du har slagit mig "påstått att det är kärlek" advänt mig som en jävla piga.. oh nu gör du precis samma sak min sis.. seriös tanken har inte slagit dig att det är 2000 talet nu?


Sis, kom ihåg att vi är dom man stolt kan kalla warriors. glöm inte att du verkligen är den starkaste på hela denna jord! Håll faunan högt så klarar du allt, i'll always be here!

Jag älskar dej mest av allt!

Peas out! *


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0