Tankar&små ord

Hur jag än vänder och vrider på mig så står samma tanke kvar "Varför fattar du inte?" . Varför är jag den som ska vända tillbaka tiden...? Tiden då du rövslickade och ja stog på knä för dej 24/7.. eh tror inte det va..? helt ärligt så är du inget för mej mer, ja saknar dej knappt helt ärligt ja tycker det är bara mer oh mer synd att du inte klarar av mig, helt ärligt så ställer ja mig frågan var dag fall du älskar mig? Idag vet jag inte, Igår visste ja inte.. Nu då? Jag lever med det mottot att vara ärlig för det varar längst hur myket det än sårar, men du ljuger för att hålla din rygg fri. vad är det igentligen? Man gör inte så det är inte så konstigt att folk vänder dej ryggen... hur kn du leva med dej igentligen..? Jag hade fan inte kunnat det om ja var du helt ärligt..

Folk säger det va lättare för då mamma&pappa gjorde ens val, herregud så är det inte..
Du tog din pojkvän före mig föratt du va rädd att han skulle lämna dej pga av mitt beteende, men ja bad bara om lite kärlek, den kärleken jag inte fick som barn.

Visst jag har haft en bra uppväxt på ett sätt, men på ett annat inte.. Jag var din högra hand i såå många år, jag visade dig rätt väg alltid. vad fick ja tillbaka skiten ja inte gjort för dej..? Mina ord kommer inte alltid ut rätt, men det gör inte dina i heller.. du kan inte alltid lägga skulden på mig,

var gång ja säger men hallå kan du inte vara normal mot mig så drar du upp vad ja gjort och inte gjort.. du satill mig alltd "kom igen gå över grinden för fan" har du gjort det..? SVAR:NEJ..!

Ler du verkligen alltid, mår du så bra som du säger?

Tell you one thing. Jag ler var dag, jag skrattar alltid, här ser folk mig för den jag är den riktiga Theresé .
Suck one that one biatch..

Du är inget mer, inget mer någonsin! Du har gått över min gräns i 17,5 år, nu är det min tur att sätta ner foten.. Hoppas du är stolt, för jävla stolt! ditt svin..!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0