mitt liv i tankar

dagens folk säger att man ska vara ärlig, att ärligheten vara längt, men varför är ingen ärlig då? man kan inte lita på ngt i dagens samhälle.. Man ska inte ens lita på ens mamma och pappa, Jag kämpar med att vara ärlig mot allt och alla men det blir endå fel jag får skiten för det, jag får skiten för att jag är 100% ärlig. hur fan kan detkomma sig igentligen...











Gävleborgs bästa vän som valp, Du skulle bara veta hur mycket du bertyder för mig. Utan dej går inget, du är verkligen min högra hand när allt är tungt. Du får mig alltid på bättre humör, Ibland vill jag verkligen bara skjuta dej när du bråkar med mig. Men ack vad kul vi har endå..

Bölejonets Qarissma <3 Erika Theresé Sandvall
Ä-K-T-A K-Ä-R-L-E-K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0